السبت، ٩ فبراير ٢٠٠٨

وليه ما نحلمش !!؟؟!!


((الحلم حق مشروع))
الحلم حق مشروع ! كلمة كبيرة بنسمعها كتير كل الناس بتقولها بس مش بيحاولوا يحققوها وكلنا دايما بنكتفى بالحلم وبس بنخاف نحاول نحققه احسن نفشل وبكده نبقى فشلنا فى الحلم والحقيقه كمان
اما عن وسيلتى فى تحقيق احلامى بقه فكانت وسيله مبتكره جدا ومريحه جدا جدا وهيا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انى أناااااااااااااااااام اه والله انى اهرب من الدنيا بكل اللى فيها ومن الواقع بكل مرارته ومن الناس بكل الحقد والنفاق اللى جواها وأنام ساعتها بس بحلم وأحلم بشوف كل اللى بتمناه وبحس بكل اللى نفسى احققه وببقى حزينه اوى لما المنبه يضرب واول كلمه ساعتها على لسان يوووه مش كنت تستنى شويه :#)
يمكن اكون بهرب من الدنيا لعالم تانى بحلم بيه بس اكيد هيجى يوم وهنسى النوم فيه ياترى تفتكروا أمتى !!!!؟؟؟؟





هناك ٤ تعليقات:

سارة علي يقول...

كلنا نفس الشخص يا قيثارة انتى موهوبة جدا فى بساطة كلماتك والمبدع الحق هو اللى يقدر ينافس مشاعرة فى انها تخرج للنور

سارة علي يقول...

كلنا نفس الشخص يا قيثارة انتى موهوبة جدا فى بساطة كلماتك والمبدع الحق هو اللى يقدر ينافس مشاعرة فى انها تخرج للنور

Hadota ... حدوتة يقول...

والله انتى مدونتك جميلة اوى
كلماتك دافية وتخش القلب بسرعة

انا كمان بحلم
وبهرب لخيالى عشان احلم براحتى
حتى لو المنبه ضرب بكمل احلامى فى اليقظة
مش ورايا حاجة


نفسي فعلا احقق حلم بجد

بقعد ادعى واقول ياااارب



انا كمان بحلم اكون نفسي


تحياتى

:)

مدونة متميزة وكلمات رقيقة

Group of companies يقول...

اكيد كلنا بنحلم وبنحب نحقق المستحيل فى احلامنا بس احب اقولك ان وقت النوم والهروب من الواقع قد انتهى والان نعانى ونتحايل على النوم لكى يأتى ولكن للاسف ننام باعين مفتوحه نصف نائمه